Jag blir intervjuad i Jobbpodden

För någon vecka sedan blev jag intervjuad i Jobbpodden om service och bemötande. In och lyssna!

https://www.linkedin.com/video/event/urn:li:ugcPost:6907958189640585216/

Om Camilla Olsson

Camilla Olsson har lång erfarenhet från ledande befattningar inom besöksnäringen, bland annat som hotelldirektör och chef inom flygbranschen. Sedan många år driver hon också ett konsultbolag där hon är rådgivare till exempelvis hotell, restauranger och butikskedjor. Hon är också en populär föreläsare som anlitas av företag både i och utanför branschen, organisationer, universitet/högskolor och myndigheter. Camilla Olsson har skrivit böckerna "Service & Bemötande" samt "Marknadsföring för besöksnäringen".
Det här inlägget postades i Allmänt, Bemötande, Besöksnäringen, Service, Trender, Utbildningar och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentarer inaktiverade.