Vi anlitade Camilla för att utbilda oss under året 2013, då vi satt ett mål om att erbjuda service i världsklass och få all personal att tänka sälj genom service. Till vår kickoff inför 2014 fanns Camilla på plats för att just kunna kicka igång detta år fullt med energi och servicetänk.
Jag kan varmt rekommendera er att anlita Service Identity till ert företag. Camilla var en av de bidragande orsakerna till att vi ökade vår försäljning under 2014 med 48 procent!”.

Lars Larsson, VD på Hemrex AB

Med Camillas erfarenheter och ärlighet hjälpte hon oss att strukturera upp vår verksamhet. Med små medel har hon hjälpt oss tänka i nya banor gällande lönsamhet och merförsäljning, både i nuet och långsiktigt.
Vi har under de tre senaste åren dubblat vår omsättning och gått från 4 anställda till 7 anställda under denna period. Vi kan varmt rekommendera Camilla och Service Identity för företag som önskar tillväxt.”

Maria Larsson, VD på Örums Nygård Gårdshotell, Spa & Konferens

Deltagarna som går Qvinst – affärsutveckling för företagarkvinnor inom den gröna näringen, önskade bli bättre på att förstå sina kunder och erbjuda dem en helhetsupplevelse med mersmak .
Vi anlitade Camilla Olsson, Service Identity för uppdraget och vi fick en härlig mix av fakta, forskning och massa praktiska råd. Camilla bjöd både på sig själv och sin mångåriga erfarenhet i hur kunder tänker, känner och agerar.
Deltagarna var väldigt nöjda och upplevde att de fick med sig konkreta tips och idéer för ökad lönsamhet i sina företag.”

Elisabeth Andersson Brinckmann
VD för ViljaLysa och projektägare Qvinst

Vi nådde all time high sommaren 2013, både för resultat och försäljning, med hjälp av Service Identitys kurs i merförsäljning”.
Carina Hane, delägare i LHR Ystad AB som äger och driver restaurangerna Litemer och UppellerNer

Camilla har föreläst för vår kundseviceavdelning samt vår receptionspersonal vid två olika tillfällen. Det var inspirerande och tankevärda dagar, vilket gjorde att personalen fick en nytändning och nytt fokus.
Jag rekommenderar Camilla varmt till liknande uppdrag”.

Lise Ek, Kundservicechef, Studentlitteratur

“Camilla är en inspirerande och entusiasmerande person som har en förmåga att få andra att brinna lika mycket för service som hon gör.
Vi anlitade Camilla för att utbilda våra franchaisetagare i service och merförsäljning under hösten 2010. Vi gav sedan Camilla uppdraget att skriva vår servicehandbok och den lanserades vid en kick-off i mars 2011, som Camilla ledde. Vi har fortsatt att anlita Camilla under 2012 för att genomföra en servicerevision av vårt företag och våra försäljningsenheter.
Tack vare Camillas konsultinsatser har vi tagit ett stort kliv framåt i vårt service- och kundarbete.
Vi kommer att fortsätta anlita Camilla och kan lämna våra allra bästa rekommendationer. ”

Pero Kraljevic’, Franchiseansvarig för Pölsemannen AB

“Camilla Olsson har via uppdragsavtal varit anlitad som expert vid Skolverket under hösten 2011 i samband med reformeringen av gymnasieskolan GY 2011. Uppdraget har inneburit att identifiera och kartlägga olika nätverk inom Hotell- och turismprogrammet.
Arbetet har genomförts i enlighet med Skolverkets direktiv och tidsplan och i nära samarbete med projektledning och programansvarigt undervisningsråd. ”

Jan Sydhoff, Enhetschef Skolverket

“Camilla är en inspirerande, entusiasmerande och rutinerad person. Jag anlitade Camilla för att utbilda mina butikschefer i ledarskap och om vikten av att vara en förebild i vardagen för sina medarbetare.
Med Camillas känsla för att situationsanpassa nivån på utbildningen blev det en ömsesidig kommunikation och dialog som gjorde att butikscheferna kände igen sig i sin vardag.
Vi kommer att fortsätta anlita Camilla och kan lämna våra bästa rekommendationer. ”

Janne Simoes, Marknadschef för Ingelstad Kalkon AB

”Camilla har sedan våren 2009 varit tävlingsledare för hotelltävlingen i SHR:s årligen återkommande Gymnasie-SM för hotell-, kock- och serveringselever. Tävlingen vänder sig till årskurs tre på gymnasiets Hotell- och Restaurangprogram.
Med Camilla har de tävlande fått roliga, inspirerande och utmanande tävlingsuppgifter att knäcka. Genom Camillas ledarskap, engagemang och kunskap, hennes glada och positiva inställning och omtanke om de unga blivande kollegorna, har hotelltävlingen utvecklats och växt genom åren. Vi ser fram emot ett fortsatt utvecklingsarbete tillsammans med Camilla.”

Elisabet Morgell, Visita

”Camilla är en mycket engagerad och entusiasmerande person, med en servicekänsla och ett kundfokus utöver det vanliga.
Fylld av energi och alltid positiv, så fokuserar hon mot högt satta mål, och levererar!”

Gunnar Lenman, Vice President Ground Operations, Malmö Aviation

“Tack vare Camilla och Service Identitys serviceutbildningar har vi tagit ett steg fram i vår utveckling som företag inom servicebranschen”
Claudia Frenk, VD Allrent Servicebolag AB

“Vi anlitade Camilla Olsson på konsultbasis under hösten 2010. Konsultuppdraget innebar att agera stödfunktion till hotellets drift. Funktionen innefattade personalplanering, lönehantering, veckoplanering samt att fungera som stöttepelare till hotellets personal i det dagliga arbetet. Projektplaner, rutiner och struktur var även en stor del av uppdragets innebörd.
Camillas glada humör och härliga utstrålning har gjort henne till en omtyckt person på Hotel Lundia och jag kan med ovan ord ge Camilla Olsson och Service Identity mina allra bästa rekommendationer för liknande uppdrag.”
Annika Zimmerman, Försäljningschef, Grand Hotel & Hotel Lundia, Lund

Kommentarer inaktiverade.